Rebrending nima? Agrobankka u nega kerak edi? (o’zbek tilida)

81
Ular
Ular854

    «ULAR» loyihasining 27-sonida biz Agrobank rebrendingi haqida katta son suratga oldik. Unda biz rebrending o’zi nima ekani, Agrobankka u nega kerak bo’lganligi haqida savollarga javob oldik va mahalliy hamda xorijiy mutaxassislar fikrlarini bilgan holda, ushbu rebrendigni sizga ochib berishga harakat qildik.

    Laziz Hamidov ijtimoiy tarmoqlarda:
    Telegram – https://t.me/lazizhamidov​
    Instagram – https://instagram.com/hamidov_​
    TikTok – https://tiktok.com/laziz_hamidov

    Qulaylik uchun time-kodlar:
    00:00 Tizer!
    01:19 Boshladik
    02:21 Rossiya dizayn bozori haqida
    03:10 Nega borgan sari ko’proq mahalliy kompaniyalar xorijiy mutaxassislarni tanlashmoqda?
    04:24 Xorijiy agentliklarga buyurtma berish tendensiyasi haqida
    05:01 Rebrending tadbiridan lavhalar
    07:10 Agrobankning yaqin 5 yillik rejalari haqida
    09:17 Nega «art.lebedev» studiyasiga murojaat qilishdi deb o’ylaysiz?
    10:08 Agrobank yangi brendi haqida
    11:44 O’zi umuman rebrending nega zarur?
    13:55 Agrobank rivojlanish strategiyasi haqida
    14:50 Yangilangan sayt haqida
    16:53 Rebrending maqsadini qanday qilib katta auditoriyaga yetkazib berish mumkin?
    20:39 Yangi shrift haqida
    22:05 Bank xizmatlaridagi o’zgarishlar haqida (manifest)
    27:05 Nega rebrending kabi xizmat turlari bu qadar qimmat turadi?
    28:10 Rebrending doirasida ishlab chiqilgan ekotozim haqida
    30:50 Logotipdagi «romb» nega kerak? Nega ushbu rebrending foydali bo’lishi kerak?
    31:27 Rebrending jarayoni va tahlillar haqida
    32:54 O’zbekiston bozori ham 20 yildan keyin Rossiya ko’rsatkichlariga yetishi uchun nima qilishi kerak?
    33:59 Ushbu rebrendingni mahalliy kompaniyalar ham amalga oshira olisharmidi?
    35:37 Xorijiy buyurtmalarni bajarish uchun agentlikdagi xodimlarning kelib chiqishi muhimmi?
    37:52 O’zbek buyurtmachilari bilan ishlash qanday bo’ldi?

    Комментарии

    Для добавления комментариев необходимо авторизоваться.