Rebrending nima? Agrobankka u nega kerak edi? (o’zbek tilida)
«ULAR» loyihasining 27-sonida biz Agrobank rebrendingi haqida katta son suratga oldik. Unda biz rebrending o’zi nima ekani, Agrobankka u nega kerak bo’lganligi haqida savollarga javob oldik va mahalliy hamda xorijiy mutaxassislar fikrlarini bilgan holda, ushbu rebrendigni sizga ochib berishga harakat qildik.
Laziz Hamidov ijtimoiy tarmoqlarda:
Telegram – https://t.me/lazizhamidov
Instagram – https://instagram.com/hamidov_
TikTok – https://tiktok.com/laziz_hamidov
Qulaylik uchun time-kodlar:
00:00 Tizer!
01:19 Boshladik
02:21 Rossiya dizayn bozori haqida
03:10 Nega borgan sari ko’proq mahalliy kompaniyalar xorijiy mutaxassislarni tanlashmoqda?
04:24 Xorijiy agentliklarga buyurtma berish tendensiyasi haqida
05:01 Rebrending tadbiridan lavhalar
07:10 Agrobankning yaqin 5 yillik rejalari haqida
09:17 Nega «art.lebedev» studiyasiga murojaat qilishdi deb o’ylaysiz?
10:08 Agrobank yangi brendi haqida
11:44 O’zi umuman rebrending nega zarur?
13:55 Agrobank rivojlanish strategiyasi haqida
14:50 Yangilangan sayt haqida
16:53 Rebrending maqsadini qanday qilib katta auditoriyaga yetkazib berish mumkin?
20:39 Yangi shrift haqida
22:05 Bank xizmatlaridagi o’zgarishlar haqida (manifest)
27:05 Nega rebrending kabi xizmat turlari bu qadar qimmat turadi?
28:10 Rebrending doirasida ishlab chiqilgan ekotozim haqida
30:50 Logotipdagi «romb» nega kerak? Nega ushbu rebrending foydali bo’lishi kerak?
31:27 Rebrending jarayoni va tahlillar haqida
32:54 O’zbekiston bozori ham 20 yildan keyin Rossiya ko’rsatkichlariga yetishi uchun nima qilishi kerak?
33:59 Ushbu rebrendingni mahalliy kompaniyalar ham amalga oshira olisharmidi?
35:37 Xorijiy buyurtmalarni bajarish uchun agentlikdagi xodimlarning kelib chiqishi muhimmi?
37:52 O’zbek buyurtmachilari bilan ishlash qanday bo’ldi?
{$ noItemsMessage $}